מה תלמד שתקבל את המדריך
איך לפתוח שיחה שגורמת ללקוח להישאר
תקבל שתי דוגמאות מעשיות אחת שמסיימת ב"לא מעוניין" ואחת שפותחת דיאלוג אמיתי. תבין בדיוק איך טון הדיבור, שפת הגוף והאנרגיה שלך קובעים הכל ב-30 השניות הראשונות.
איך לאסוף נתונים בלי לצאת חוקר
תדע אילו שאלות לשאול כדי להבין מה באמת הביא את הלקוח למצב שלו, מה הצרכים האמיתיים שלו, ואיך ליצור חיבור שגורם לו להרגיש שאתה באמת מבין - לא רק רוצה למכור.
איך להתמודד עם התנגדויות בלי ללחוץ
תקבל כלים להגיב ל"זה יקר" או "אני צריך לחשוב" בצורה שבונה אמון. תלמד לשמור על טונציה רגועה, לשדר ביטחון, ולהפוך כל התנגדות להזדמנות להעמקת השיחה.
איך להציע פתרון שהלקוח רוצה לקנות
תפסיק למכור מוצרים ותתחיל למכור פתרונות. תלמד להתאים את ההצעה לבעיה הספציפית של הלקוח ולגרום לו להרגיש שזה בדיוק מה שהוא חיפש.
איך לעשות פולואפ שסוגר עסקאות
(ולא מעצבן)
תדע מתי ללחוץ, מתי לתת זמן, ואיך לזהות את הרגע הנכון לחזור. תקבל טקטיקות להחזרת לקוחות שחזרו לשגרה - בלי להיראות נואש או דוחף.
אתה במרחק לחיצה אחת מהמדריך
זמין לזמן מוגבל - רק ל-50 הראשונים